Voor dringende zaken, die niet kunnen wachten tot de normale openingstijden tijdens avond, nacht en weekend kunt u terecht bij:
Huisartsenpost Gelderse Vallei in Ede
T: 0318-200800 (altijd bellen tevoren voor een afspraak)
U vindt de huisartsenpost op de spoedpost van Ziekenhuis Gelderse Vallei, samen met de Spoedeisende Hulp, de dienstapotheek en de tandartsenpost. Het adres van het ziekenhuis is Willy Brandtlaan 10 in Ede. Volg de borden naar de spoedpost.
U kunt bij ons een afspraak maken van:
8.00 tot 10.00 uur
11.00 tot 12.30 uur
In de middag kunt u een terugbelverzoek achterlaten via de digitale assistent.
Meer informatie hierover onder het kopje "nieuws".
Tel. 0317-413 734 (voor spoed: toets 1)
De doktersassistente zal u te woord staan en vragen wat de reden van uw afspraak is. Dit is nodig om te bepalen hoe snel u gezien moet worden. Ook kan het zijn, dat ze u alleen advies geeft en een afspraak maken niet nodig is. U bent vrij om een afspraak te maken bij de huisarts van uw voorkeur. Over het algemeen is het handiger om binnen een ziekteperiode bij dezelfde arts te blijven.
Belangrijk:
Helaas constateren wij dat het aantal patiënten dat niet verschijnt op een gemaakte afspraak bij huisarts, assistente of praktijkondersteuner de laatste jaren is toegenomen. We hanteren hiervoor een zogenaamd ‘no-show’-tarief (‘niet-verschenen’).
Wanneer u een afspraak heeft gemaakt en u verschijnt niet zonder af te zeggen, zal de praktijk u hierop wijzen. Indien er binnen zes maanden opnieuw een afspraak zonder bericht wordt gemist, brengen wij € 25,- euro in rekening. De zorgverzekeraar vergoedt deze kosten niet. Dit beleid is conform de richtlijn van de Landelijke Huisartsenvereniging.
De huisarts maakt gebruik van een beveiligd netwerk -het LSP- om electronische medische gegevens indien nodig te delen met de huisartsenpost. Hiervoor dient u toestemming te geven.
De assistente heeft ook een eigen spreekuur.
U kunt bij haar een afspraak maken voor:
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.
Gebruikers van geneesmiddelen die onder de opiumwet vallen kunnen deze niet zomaar meenemen naar het buitenland. Hiervoor is eenSchengenverklaring nodig.
© Medin 2023 | Privacy Statement | Webdesign: SMART Websites
Delen